enkele rol

 

 

 

 

 

 

Bos Technical Support is een betrouwbare en een serieuze partner als het om techniek gaat. We zijn wereldwijd actief in de voedingsmiddelenindustrie en voornamelijk in de eierindustrie en renderingindustrie.

logo Nieuwe installatie

Op locatie waar ook ter wereld lossen we de installatie uit trucks of containers. We bepalen aan de hand van tekeningen en in overleg met de klant de positie van de installatie en starten het project op. Dit gebeurt meestal in samenwerking met locale medewerkers van de klant of met engineers van het agentschap in het betreffende land. Gezamenlijk gaan we voor een 100 % werkende installatie en een tevreden klant. Zodra de positie is bepaald starten we met het plaatsen van de eerste onderdelen. In sommige gevallen kan dit enige tijd in beslag nemen, afhankelijk van de aard van de installatie. Als alle machinedelen zijn opgesteld en mechanisch zijn aangesloten wordt begonnen met het aansluiten van alle elektrische componenten. Vervolgens word de machine operationeel gemaakt en kunnen de eerste testen worden uitgevoerd. Gedurende deze periode worden problemen en fouten opgelost om de installatie goed te laten werken. Als dit alles is afgerond wordt er een setup gemaakt in de computer die mede de werking van de machine bepaalt. Gezamenlijk met de klant wordt deze set-up gemaakt, omdat dit per klant verschillend kan zijn.

machine in container samen bouwen machine

Als de instellingen allemaal goed zijn, kan er langzaam aan begonnen worden met het opstarten van het productieproces. In sommige gevallen is de klant nieuw in de industrie en moet er veel aandacht worden besteed aan het uitleggen van het productieproces. ook het bedienen van de verschillende componenten vraagt veel aandacht, zoals bijvoorbeeld de bediening van de computer met specifieke productsoftware. Uiteraard nemen we de tijd om dit goed naar de klant over te brengen, soms in samenwerking met een Engelssprekende engineer uit het betreffende land.

logo Service en Troubleshooting

Bos Technical Support is regelmatig onderweg voor service en troubleshooting. Op verzoek van de opdrachtgever worden diverse problemen bij een klant verholpen. Dit kunnen problemen zijn op het gebied van Mechanica, Elektronica, Elektro, IT of problemen van welke technische aard dan ook. Het doel is om zo spoedig mogelijk de problemen op te lossen om het proces weer te kunnen starten. Soms is er een iets langere tijd nodig omdat de benodigde onderdelen niet voorhanden zijn. In dat geval is een tweede bezoek noodzakelijk.

logo Revisie

Naast installaties en serviceverlening komt ook het onderdeel revisie aan de orde bij Bos Technical Support. Vooralsnog gaat het tot nu toe om de revisie van de Maxipack. De Maxipack is een machine die in Nederland bij FPS Moba wordt geproduceerd en die gebruikt wordt in de kippenslachtindustrie. Het concept van deze machine is al jaren oud maar wordt nog steeds veelvuldig geproduceerd en geexporteerd naar vele landen. Bos Technical Support heeft al vele jaren aan deze machines gewerkt en heeft dan ook een uitgebreide ervaring in het installeren, opstarten, service verlenen en troubleshooten van deze machines. Voor meer informatie over de Maxipack klik dan hier.